jippi lördag = ledig

Fi fatan så skönt!
Även om jag verkligen ÄLSKAR mitt jobb så är det så fruktansvärt skönt att få vara ledig och jisses som man uppskattar ledigheten då!!

Lördagar tycker jag är helt ok att jobba när man bara jobbar 10-14 då har man ändå hela eftermiddagen på sig att göra något...
det är nog ännu viktigare när man jobbar de tiderna som jag gör på vardagarna, 10-18 och är hemma 18.45
sen är jag ju trots allt inte hemma och slappar på morgonen innan jag öppnar utan faktiskt på gymmet!

Nu har jag gjort en tårta, för imoron fyller pappa år och jag tror att han kommer då så ska vi ha lite kalas... och kommer han inte imorgon så kommer han någon annan dag i vekcan och tårtan är fryst så det gör inte så mycket om den får vänta lite...

och så har jag gjort dubbel sats av rabarbersaften som jag la ut recept på för några dagar sen, för den är redan slut, så jäkla god är den!
prova om du inte redan gjort det!

klicka på länken för att komma till receptet
http://fridanavarp.blogg.se/2012/may/rabarbersaft.html

nu håller jag på med att städa, damma överallt och diska alla vaser lyktor och sånt där ni vet överflödiga tjafs ( enl killar).... och tvättar fönstrena men nu börjar det göra ont i min rygg och jag börjar tröttna så nu tog jag mig en liten vilopaus!

Eftersom badet har kommit igång i butiken så var jag ju tvungen att fixa mitt innan allt tar slut och jag ÄLSKAR ju att tankinin har kommit in som badmode nu då slipper man visa mage och bristningar och allt annat tjaffs som finns där;)
och trosorna är reglerbara i sidan så vill man ha tai moodell så går det bra och vill man ha lite mer hipster så går det med att fixa!!
den här har har jag införskaffat mig!!
så jäkla bra med för det är en inbyggd Bh så man behöver inte visa hur upammade tuttarna är heller!=)
I LÖÖÖÖV IT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0