Stockholm

I torsdags morgon åkte vi ( jag, Jonatan och Johannes) upp till Stockholm för att gå på Hans Zimmer ihop med svärföräldrarna. 


Vi gav Bengt det i födelsedagspresent och nu var det dags. 

Jonatan hade lite kundmöten inbokade så han får iväg till kunden och jag och Johannes tog tunnelbanan till Södermalm och åt lunch! 


Blev dessutom bjuden på lunch av min fantastiska svåger:) 


God mat, trevligt sällskap och gassande sol så det var en bra dag! 

Efter lunchen åkte vi in till Drottninggatan och kollade på stan, den mötte Jonatan upp oss och Johannes och han gick till livrustkammaren och jag fortsatte på stan... 

På eftermiddagen mötte vi upp Marita och Bengt på hotellet där vi skulle boning åkte sen gemensamt ut till Globen, där svärisarna bjöd på middag som jag glömde fota något ifrån. 

Men gott var det och sen direkt till Globen! 

Enormt mycket folk! Jag som inte är så varken musikalisk eller musikintresserad tyckte väl att det var så där, helt ok men Jonatan tyckte det var hemskt! 

Dom andra tyckte det var bra men alldeles för högt! Däremot så såg jag några som skrivit på Facebook att det var det bästa dom ett live någonsin så det var nog säkert bra:) 



Vi var ordentligt trötta så direkt till hotellet och somnade bums innan jag ens lagt huvudet på kudden! 

Sov så där, men helt ok. Sömnen har blivit rött så förstörd sen Filippa kom. Hon sover ju fortfarande inte bra på nätterna och aldrig en hel natt så jag har väl blivit så van vid att vakna att jag gör det även när jag inte behöver... 

Men skönt ändå! 

Jonatan och Johannes for till en kund på morgonen och kag tog det lugnt, gick ner och åt frukost med Marita och Bengt. 

Satt enig några min o solen. 


Sen Ikea!! Och lite annan shopping i butikerna i kungens kurva:) 



Sen hem och hämta barn, ut till stallet och Jonatan åkte direkt vidare till Budapest! 


Jag och tjejerna fick besök av mamma och Linn ( lillasyster) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0