Lönehelg

Dagen startade riktigt bra idag! 


Eftersom det är lönehelg och många är lediga idag så innebär ju det att det kommer bli mycket att glra på jobbet, så jag och Filippa åkte ut till stallet tidigt i Morses.... 

Trötta hästar efter en tuff hopplektion i Tidaholm igår. 


Dom brukar ju ptminstonne ställa dig upp när man tar på grimman men inte idag. Dom låg så skönt så jag fick dra upp dom! 



Jag red min ( ädel) och mamma red Lovisas ponny i paddocken en stund sen skrittade vi av dom ute och jag fick en liten Filippa i knät som med ville rida. 


Det är kul att se att hon gillar det så mycket redan. Hon växer flera cm när hon får komma upp på hästen:) 

Sen hem och snabbt duscha och fixa sig innan jobb och dagis! 

Kom strax efter 10 och då var det redan full fart... sen höll det i sig fram till 16.30 och då passade jag på att äta frukost/lunch! 

Massa nya varor som kom och även lite till kunder så det blev sent från jobbet idag.... 

Mötte upp Jonatan och Filippa. Jonatan skulle ut och jag och Filippa åkte och köpte mat och popcorn som stod på hennes önskelista för kvällen m. 


Efter mat och popcorn så sa jag " nu får du sitta still för snart är det läggdags" 


Och hon svarar " meeen mammmma jag är inte tjö.... " 

Sen låg hon så här innan hon ens han avsluta meningen:) 


jag hat kollat på några avsnitt the good wife och nu är det dags att sova! 


Imorgon är det jobb för mig och Filippa ska på kalas. Sen hämta Lovisa hos Marita och Bengt, hon har sovit där sen igår. 

Nä god natt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0