Skolavslutning, silverfallen och sol

Sköna dagar har snart passerat! 


Skolavslutning för Lovisa i torsdags. Hon slutade 6:an och även då käpplundaskolan. Så till hösten blir det ny skola och ny klass. 


Min fina tjej<3

Lovisa med sin klassföreståndare. 


Efter avslutningen blev det fika och sen åkte Lovisa vidare till Skärv där hennes farfar har stuga. Så där har hon varit tills idag och solat, badat och hängt med småsyskonen på sin pappas sida. 

I fredags låg jag hemma. Fick feber och kallsvettades hela dan. Nös säkert 300 gånger under dagen:/ 

Lördagen var jag tack och lov piggare ( dock så var Jonatan dålig fast det var ju självförvållat då han var på "AW" till 03!) 

Så jag och Filippa åkte till silverfallen och strosade runt! 




Balansgång


Fångade Betty i en nysning:) 

Det är så fint där ute nu! Dock så var det inte så mycket vatten i fallen men grönt och fint. 


För hon har blommor i sig hår... 



Igår kom svärisarna och svåger på besök. 

Vi åt lite plock till förrätt och grillade senare på kvällen... 


Filippas favoriter! 



Jag somnade inte förrän vid 03 i natt så lagom mör när Filippa skulle upp kl 07! 

Idag åkte Jonatan ner till kontoret när vi vaknat till liv! Och jag och Filippa for ut till mamma och solade och badade i hennes pool. 

 

Filippa somnade strax innan lunch i mitt knä, mysigt! 

Dock så är hon knallröd på ena halvan av ansiktet nu. Jag tyckte ändå att jag höll filten över ansiktet på henne större delen av tiden hon sov... men det räckte tydligen inte ändå:/ 

Sen kom Jonatan Jajje och Lovisa då blev det fart😄

Nu ska jag lägga Filippa sen fixa lite mat tills Jonatan kommer hem från jobbet ( han åkte dit sen igen) det är nackdelen med att vara egen... man är ALDRIG helt ledig. Spelar ingen roll om det är måndag eller lördag jämt jobbar man på ett eller annat sätt! 


Ha en skön kväll! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0