Stressig dag

Tycker alla mina dagar är stressiga men vissa mer än andra... Idag lämnade jag Filippa 7.30 på dagis sen åkte kg ner till jobbet i Skövde och packade ordrar som trillat in på webbutiken under gårdagen, ringde lite samtal och sen sen som vanligt slängde jag mig i bilen och åkte till Lidköping för att jobba där till 12.


Mycket som skulle hinnas med på 2 timmar och då det var halv storm och ösregn så var det lugnt i butiken och jag hann med det jag skulle. Sen kom mamma och löste av mig så jag kunde åka tillbaka till Skövde för att slinga håret.

Har växt ut så mycket så det var panik!
Fick en återbudstid så det va toppen!

Blev ljusare och lite kallare i färgen, visar imorgon. Blev nöjd i alla fall😊

Sen ner till jobbet igen för att fixa lite inför helgens event som startar imorgon. Skövdeinnanslingor! Brutal utväxt Shoppinghelg! Vi ska ha lite olika erbjudanden mm i butiken.

Sen hämta Filippa, och Lovisa sen ut till mamma för att ta hand om hästarna och fixa lite grejer inför lördag då kag ska ha lite kalas. ( fyller 30!!! Nästa vecka)

Och nu äntligen ligger jag i sängen och ska sova!

God natt hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0