Stallet och jobb

Idag har varit en lugn och skön dag. 

Vaknade med god marginal för att slippa stressa som en tok. 

Gjorde gröt till dom andra och medans dom åt passade jag på att duscha, sen lite pyssel med tvätten som nu är ett mindre berg i och runt tvättkorgen men desto större på bänken där all torra kläder ligger som jag inte hunnit vika/sortera in i garderoberna... 

Sen iväg till dagis och lämna Filippa för att sen åka ner till jobbet och packa några webbordrar som kommit in under gårdagskvällen. 

Sen i ilfart åkte jag till Lidköping. 

Jobbade själv fram till 12.30. Ganska lugnt med kunder men några hos damer tittade in och fick hjälp med både korsetter och bh😊 
Och en hel del av inventeringen han.Jag  med innan mamma kom och vi åt lunch ihop. 

Slutade tidigtoch åkte ut till stallet! 





Jag red ädel för första gången på ett bra tag och hon gick över förväntan så det var riktigt kul! 

Lovisa körde markarbete kombinerat med gymnastikhoppning. 

Sen hem och laga mat byta om och sen till tandläkaren med Filippa.... 

Och nu har vi kollat klart på sista säsongen av downtown abbey! 
Så himla bra och kan verkligen rekommenderas! 

Nu är det sovdags! 
God natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0