Hemma igen

Vi har kommit hem efter några toppendagar i Budapest. Jag och Jonatan var bjudna på några vänners bröllopsfest i lördags. Sen passade vi på att vara några dagar extra när vi ändå skulle dit... 

Vi åkte i torsdags eftermiddag från Skavsta flygplats... 


Har dock inte tagit så mycket bilder men några få... Vi har inte gjort så mycket mer än gått, ätit, druckit... Dom vi gått! Vet inte hur mycket men Jonatan hade tillslut så ont i fötterna så den sista dan fick vi ta taxi då han inte klarade av att gå längre... 


Slottet på andra sidan Donau... 


Redo för beerbike... 







Alla på sidorna trampar som på en cyckel för att vagnen Ska rulla framåt. I mitten finns en bar... Superkul idé! 


På kvällen var själva festens början på en fantastisk terass med den finaste utsikten över Donau och slottet och hela buda sidan... Sen vidare till en grym restaurang med supergod mat och sen vart det utgång. 

Jag och Jonatan Bodde hos Frida och Robert som var de nygifta de första nätterna sen den sista så checkade vi in på ett riktigt lyxhotell! 
HELT AMAZING! 







Superfin spa avdelning med olika bastu och pooler/ jaqutzi...




Den godaste drinken jag någonsin druckit fick jag med! 

Efter en toppenhelg så var det ändå skönt att komma hem till barnen❤️

Väl hemma var det presentutdelning...
Filippa fick en dinosaurie-gosedjursryggsäck med klubbor i och Lovisa en necessär från Victorias secret  


Hoppas din helg med varit bra! 

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0