Göteborg flyg och överraskning

Vi har haft en jättebra dag! 
När vi va framme vid flygningen där Emma skulle flyga och vi hade mött upp pappa så berättade min kära faster att det inte bara va Emma som skulle flyga utan även jag! 

WHAAAAAAAAT? Jag? NEJ! jag vågar inte! 

Jag fick alltså detta i en tidig 30 årspresent av dom! Och fy satan så förvånad och tagen på sängen jag blev! 

När jag tagit in det här så kom en man och sa " tyvärr så blir flyg ingen inställd idag då det blåser för mycket..( Maria hade ringt ner på morgonen och kollat så det blev av idag och då såg vädret bra ut, men vinden hade tilltagit så pass så dom vågade inte riskera något och ingen var ju gladare än jag) 

Haha nähä ok tack för info så jag glatt! 
Då kan vi åka och käka nu ist! TACK OCH LOV! 

Det ska faktiskt bli kul att flyga men fruktansvärt pirrigt och nervöst på samma gång! Jag är ju livrädd för allt nu mera. 
( kommer det med åldern?) 


Så vi åkte in i Kungälv och åt tai buffé! 


Hela gänget Nävarp och några utbölingar:) 

Sen for vi hemmåt och fick med fina gis Emma i bilen på Filippas begäran. Emma är Filippas gudmor och är helt fantastisk med henne. Det är även mina andra kusiner Elsa och Sally ( Emmas syskon) filippa älskar verkligen att vara med tjejerna och dom är så tålmodiga och snälla mot henne. 


Väl hemma så hängde jag upp lite tvätt och Jonatan fixade till sig inför kvällens cigarrkväll... Och jag gick till faster och Magnus för att äta kräftor! 



Helt fantastiskt gott var det! Pajer, cheesecake, röror, bröd och självklart KRÄFTOR! 

Deras vänner Maria och jan var där med och vi har verkligen haft en toppenkväll. 

Filippa somnade i vagnen på vägen dit och sov ända tills 24 tiden sen fick hon kolla film med Sally en stund innan vi gick hemmåt. Så nu ligger vi i sängen och Filippa har precis somnat om igen. 

Och snart kommer säkert Jonatan hem och stinker cigarrök! Uäck! 

God natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0