Godmorgon!

Nu sitter vi i bilen på väg till Kungälv och ska kolla på när kusin Emma ska skärmflyga... Hon fick det av oss i 18 års present för ett tag sen... 

Morgonen har startat riktigt bra... Vaknade av klockan 6.40 myste lite med Filippa som vaknade några min senare sen gav jag mig ut på en långpromenad med start upp för strupen som är en backe på ca 1 km som är jättebrant! 

Fortsatte sen några km till och sen ner och hem igen... 


Så himla fint. 


9 km blev rundan totalt och man känner sig ju så duktig när man varit ute tidigt innan all andra ens gått upp. 

När jag kom hem låg hela högen i sängen och kollade på telefon/iPad:) 


Lovisa hade gjort misstaget att fråga Jonatan varför man var tvungen att ha SO i skolan... 
Då satte Jonatan på en gammal samhällsfilm från 80 talet.... 
Han försöker pränta in historia och samhällsvetenskap i både mig och Lovisa:) 


Glada i bilen på utflyk! 


Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0