Jobb stegräknare och soppa

Ligger i soffan och är nöjd med dagen.

Åkte ut tidigt till stallet och släppte ut hästarna, mockade och pysslade lite innan jag öppnade butiken kl 10.00.

En bra dag, jag har fått mycket gjort av det jag skulle ganska lugnt med kunder men dom som kom ner hittade en hel del så kassan blev helt ok ändå😊

Vid 17.30 kom Jonatan och Filippa ner och höll mig sällskap inna jag stängde kl 18.00 och vi for hem för att ge Filippa lite kvällsmat innan Jonatan skulle ut och gå med en kompis och jag gick en promenad med caroline😊

Blev en bra runda med bra tempo och mycket prat! Det är alltid kul att gå ihop med någon.
Och ännu roligare är det ju nu med min stegräknare jag fick när jag fyllde år!

12000 steg har jag som minimum att kag ska gå. Och det har jag gjort alla dagar utom 1 hittills....

Efter promenaden så slängde jag ihop lite blomkålssoppa till mig Jonatan och Lovisa. Filippa somnade gott i vagnen efter en stund.

Nu ska jag sova så jag orkar upp och träna imorgon bitti!

Sov så gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0