Godmorgon

Ligger i soffan och njuter av lugnet och förtränger att det här är ett minne blott om några minuter när resten av familjen ska väckas och barn ska till skola/dagis gröten ska kokas mannen ska iväg till jobbet och jag ska fixas innan jag ska till Lidköping och jobba idag!

Hade ställt klockan på 06.00 för att jag skulle ut och gå en långpromenad på morgonen men det var ju bäcksvart ute och jag vågar inte gå när det är mörkt själv så jag la mig här ist....

Bra för sinnesron men inte för viktnedgången😊

Idag ska vi ha möte jag mamma och Linn! Måste diskutera lite olika kommande event och aktiviteter i butikerna. Planera upp inför julen som faktiskt inte är alls långt borta längre!

Ha det va kul igår när vi gick från frukosten så sa Jonatan " oh Fy fan nu börjar mitt helvete i denna kylan! Jag hatar det"

Jag " va? Seghärdat är det bästa på hela året! Kalt och friskt jag älskar kylan och framförallt hösten, det är det bästa jag vet!

Det är kul att vi är så olika jag och Jonatan men ändå så himla lika på vissa saker!

Nä nu ska jag väcks upp dom andra😊

Nä skulle bara kika in och önska dig en skön dag i höstkylan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0