Äntligen höst

Åh vad jag älskar det här vädret! Kall och krispig luft men åndå soligt. Hösten och våren är utan tvekan den bästa tiden på året.

Idag åt vi en lugn frukost ihop hela familjen vilket inte händer så ofta då alla har olika tider att passa och vi stressar mest runt som yra höns på mornarna tycker jag.

Så det var extra skönt imorses. Efter att jag och Jonatan lämnat Filippa på dagis och Jonatan hoppat au bilen vid kontoret så åkte jag ut till stallet för att möta veterinären som skulle vaccinera hästarna.

Sen hem och fixa lite olika saker, ner till stan och jobbet för att skicka iväg lite beställningar och sen lunch med en fin ny vän!

Efter det åkte jag och hämtade Filippa och hem för kvällsbestyren!

Mina blommor jag fick förra lördagen står sig fortfarande så fint!

Älskar blommor! Fast vilken tjej gör inte det?!

Jo men just det ja, igår när jag hämtade Filippa så berättade hennes fröken att när dom ätit lunch så hade Filippa efter en stund skickat iväg sin tallrik och sagt " jag är fäjdig, nu kan jag ta äppelpaj fjöken"

Så himla söt! Vet inte vart hon fått det ifrån för vi har inte ätit paj här hemma på hur länge som helst... Men så i alla fall tänkte jag att hon skulle få ta med äppelpaj till dagis idag. Så jag slängde ihop 4 smulpajer igår kväll som hon stolt tog med sig imorses för att bjuda sina kompisar och fröknar på.

Nöjd tjej som bär vaniljvispen😊

Nu är det dags att sova igen , ny dag nya tag imorgon!
Sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0