30 år

Herregud idag fyller jag 30år!

Galet vad tiden går fort tyckte nyss jag var 18 och fick mitt första barn, men det är visst 12 år sedan😊

Jag har haft en jättebra dag!

Startade dagen med hotelfrukost på scandic i stan!
Gick sen vidare till jobbet och jobbade några timmar fram till lunch då kom Jonatan och mötte upp mig för lunch uppe på berget. Satt där inlägg och ro och pratade😊 skönt att kunna luncha ihop och få ta det lite lugnt utan barn som ska iväg till telefonen eller att man ska leka!

Precis när vi satt oss i bilen så ringde Birgit och sa att jag hunnit lämna jobbet innan hon kom och att hon och Annika hade en present till mig så kag åkte ner till jobbet igen och fick en jättefin vas och blomma av mina fina kollegor❤️

Sen satte jag mig i våran sprillans nya bil som vi hämtade ut igår lagom till min födelsedag!
En ny XC60!

Åkte och tog in min klocka som jag fick i lördags då den var lite stor. mamma och Jonatan hade fixat en överraskningsfest för mig i lördags! (ska berätta om det i ett annat inlägg! ) sen hämtade Filippa på dagis och sen hem och fixa lite... Pappa ringde från USA så pratade med honom en stund. Blir alltid glad bär han ringer! Blir npgot speciellt när han är så långt bort med.

Beställde mat ( verkar som om jag bara ätit hela dan men jag har allt gjort endel annat med)

Hämtade maten sen kom Linn och Jajje hit och vi käkade Kina mat och sushi! Smaskens!

Nu ligger jag i sängen och ska strax sova! En måste visa er vilket fins sms jag fick idag😊

Haha så nu måste jag springa in till Maxmode och köpa ännu mer bh!

Men dagens bästa var ändå när jag såg vad min fantastiska faster hade skrivit till mig på Facebook! Blev så rörd att det inte gick att hålla tillbaka tårarna.
Finns inga ord för hur glad jag blev och hur mycket det här betydde!

Är så glad som har henne och att vi står varandra så nära! Jag önskar att alla fick ha en sån vän❤️

Ny ska jag krama min fina man som har grejat och ordnat så för Min dag skulle bli helt perfekt❤️ och det lyckades han bra med! Kunde inte önskat mig något mer!

Bäst för denna gamla tanten att sova nu så inte alla rynkorna kommer samtidigt! Usch för kleta på ett ordentligt lager med anti rynk serumet imorgon bitti!!

Sov så gott !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0