Sol och ankor

Vilket väder det blev idag! 

Jag har mått lite halvkasst några dagar så idag åkte jag ner till jobbet när jag lämnat Filippa. Jobbade några timmar och sen åkte jag hem runt 14 tiden... 
Kollade på ipaden och sen gick jag till dagis och hämtade plattan. 

Filippa älskar fåglar så vi passade på att gå förbi den lilla dammen som är vid dagis och kollade på ankorna... 




Filippa springer efter fågeln och ropar "baja kappa" (bara klappa) 


Sen mötte vi upp Jonatan på vägen hem och sen hem och laga mat. 

Nu har jag precis satt mig i soffan efter en lång powerwalk med Caroline och Filippa. 

Plockat lite hemma och nu ska jag kolla på tv! 

Sov så gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0