Sköna väder

Åh vad skönt att det äntligen kom lite sol och det känns som sommar! 

Och äntligen får alla våra kunder användning av sina fina bikinis och baddräkter dom köpt. 

Jag har jobbat hela veckan vilket är självklart. Tränat lite på gymmet och passat på att gå lite promenader när det äntligen blivit fint och inget regn! 

I tisdags fotade vi för webbutiken! 7.5 timmar höll vi på men det va det vört, blev kanon så nu ska dom beskäras och sen läggas upp! Ska bli jättekul att se! 

Min helt fantastiskt fina, snygga och helt underbara kusin/guddotter är det som står modell! 

Igår var bror och Emma här, vi grillade och umgicks! Blev inte allt för sent i säng men ändå var jag helt slut imorses när klockan ringde. Som en zombie gjorde kag morgonbestyren och när kg i lugn och ro stog och plattade håret i lugn och ro så tog jag på mig klockan mellan plantagen och fick till min fasa se att den va 9.50!! FAN! Jag öppnade nämligen själv kl 10.00 och Filippa skulle till dagis och hon var långt ifrån färdig med fil över hela magen och ansiktet. Som tur va kunde Jonatan ta henne och jag kastade mig på cykeln och trampade som en galning, 9.59 satte jag nyckeln i låset och 10.02 kom första kunden! 

Dagen flöt på bra med en hel del att göra och lite varor att packa upp. 

Sen på eftermiddagen lugnade det ner sig och jag passade på att gå till Lindex, Kappahl och änglar och stjärnor och FYNDADE ordentligt till både Filippa och Lovisa på rean! Jag vet på riktigt inte hur mycket kläder jag fick för 2000! Halva reapriset 50% på ord pris gjorde att dom kostade ju inte många kronor. 

Det är sällan jag hittar saker på rea men nu var det mycket av speciellt sommarplaggen jag kollat på innan men inte köpt då jag tyckte det va onödigt eftersom det ändå inte varit någon värme, men nu fanns dom på rea så det va ju bara att passa på:) 

Efter att jag hämtat Filippa så åkte vi och köpte en keps till henne som hon måste ha på dagis! 
Och det var inte bara att ta närmsta kepa utan det skulle provas och provas och provas.... 







Nu har jag och Jonatan ätit räkor och sen suttit med varsin dator i knät och jobbat! 

Imorgon ska jag lämna Filippa på dagis sen lämna bilen på service och sen ner till stan för att ha möte med Maxmodes VIP! Mamma och Linn! Staffmeeting:) 

Sen jobb! 

Nu måste jag sova! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0