Norrköping och Kolmården

Igår jobbade jag till strax innan 17 och sen for jag hem och fixade iordning lite mat då mamma Linn och Jonatans mamma pappa och bror kom på lite middag! 


Nästan alla är med Jonatan är iväg på något uppdrag i lägenheten men han var så klart med hemma! 

I Morses packade jag väskorna och lite frukost väckte barnen ink Jonatan dock så väntade jag med honom till sist då han är den besvärligaste. Filippa 2,5 år är peace of cake jämfört men Jonatan. 

Men upp kom han och när bilen var fulltankad åkte vi mor Norrköping! 

Väl framme så Stannade vi till i stan och åt lunch, sen åkte vi till en badplats och var där resten av dagen. Det var ISKALLT i vattnet men vi alla doppade oss och alla utom Lovisa tog sitt första dopp för i år! 




Så fina






Sen åkte vi tillbaka till hotellet vilade några minuter och sen fixade vi till oss och gick ner och åt! 

Efter en riktigt god måltid så gick vi upp på rummet och la Filippa sen smög jag och Jonatan ut och satte oss på bishop ( Jonatans favvo haak för er som inte vet, det är antingen på bishop i Skövde eller på kontoret han är och någon gång hemma;) tog varsin öl/cider satt och pratade, njöt av att inte ha en gapig terrorist brevid sig spm gör att man är sönderstressad vart man än är... 

Så nu ligger vi på hotellrummet och ska sova innan vi åker till Kolmårdens djurpark imorgon! 

Sov så gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0