Jobbiga regndagar

Morgonen startade även idag med huvudvärk som den gjort de sista två veckorna vilket börjar bli ledsamt och jobbigt... 

Men upp och fixa till sig inför jobb och dagislämningen. Filippa skuttade som vanligt in glatt och det är väldigt skönt! 

Fixade en smoothie att dricka i bilen.. Nyttig men inte så god... 

En skvätt mjölk, gurka, avokado, babyspenat, en liten bit päron och frusen mango. 

Jag åkte och fixade naglarna så dom blev fina och fräscha igen. 

Sen iväg till Lidköping för jobb. Lugnt på förmiddagen då det var som om himlen öppnade sig. Men sen när mamma kom hade hon med sig kunderna för då blev det lite fart på affärerna:) 

Efter jobbet åkte jag och hämtade Filippa men innan stannade jag till på vägen hem och plockade några liter jordgubbar. 


Sen hem och plocka för imorgon kommer städerskan hit och gör fint! 
Och nu på kvällen har jag legat i soffan och kollat på tv. 

Och ätit jordgubbar, melon och 70% mint choklad! 

Jag blir så jökla less på mig själv. På dagarna går det bra att hålla sig från sött och att inte småäta men kvällarna är hemska! Jag är så jäkla hungrig/sugen på något hela tiden och det hjälper inte att jag äter ordentlig middag för det är likadant ändå! 

Hatar det! 

Nu har jag i alla fall duschat och bytt lakanen i sängen så nu ska jag sova och slippa ha ont i huvudet några timmar! 

Sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0