Godmorgon!

Hoppas du sovit gott! 

Det har jag gjort tack och lov, somnar hela tiden lite försent men det är ju mitt eget fel! 

Igår var jag ledig hela dagen och det va riktigt skönt! Kag och Lovisa hjälptes åt hemma att städa och rensa i garderober och på hennes rum. Sen åkte vi till blåbärsgården och plockade en massa blåbär... 


Det fanns verkligen hur mycket som hemma så det gick lätt och snabbt att plocka. 



Lovisa och Filippa tröttnade snabbt på plockningen så dom roade sig med att retas och leka om vartannat! 

Man kan ju tro att det inte ska vara så mycket bråk och retandes när det är så stor ålderskillnad men det hjälper inte! Även om Lovisa är helt fantastisk med Filippa så tycker hon ju att det är skitkul när Filippa blir vansinnig och bryter ihop när hon retas. 

Efter plockningen åkte vi till fröjered och badade, Lovisa mötte upp några kompisar som hon gick i skolan med när vi bodde där... 


Sen hem och fixa lite kvällsmat till tjejerna och jag gav mig ut på en ordentlig promenad. Först strupen ( en ca 1,6 km lång och brant backe upp till berget) och sen sprang jag nästan hela 2,5 an för att den gå hem igen... 7 km blev det totalt och det va riktigt skönt att komma ut! 






Va på legworks och spinning med Caroline i förrgår och det var brutalt! Så va tvungen att röra på musklerna lite. 

Nä nu ska jag vakna till och sen starta dagen! 

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0