Först helgen i juli

Eller? Är det oktober? 
Svårt att veta skillnad om man bara kollar ut genom fönstret... 

I fredags va Jonatan ute med en kompis och kag passade på att ta det lugnt ( tror jag för jag kommer igentligen inte ihåg) ..
På lördagen jobbade kag 10-14 och sen snabbt hem och svida om för att åka till Hjo där vi skulle på en överraskningsfest för Lotta som tagit examen! Hennes mamma bror och kille hade ordnat allt! 
Jätte fint och så lyckat det var. Hon hade inte den blekaste om något och blev helt chockad när vi alla var där dom bara skulle ta en fördrink:) 


Filippa hittade sin nya bästis! Hon lämnade inte Lotta en minut utan följde med in på toa och vart hon än gick! 


Blev en ganska sen kväll ( inte enl Jonatan så klart som tycker det är för tidigt om vi åker hem 05.00) 
Men jag var slö på söndagsmorgon, men upp i någorlunda tid för att åka till min gamla högstadieskola för att hjälpa till med matserveringen då det var skadevi cup här och då är det en massa ungar och tränare som åter på skolorna under helgen... 

Sen på kvällen åkte vi hem till Emma och Fredrik som har flyttat precis och där blev vi bjudna på grillat! 

I Morses var Filippa så söt! Jag hade gjort mig iordning och passade på att vattna blommorna innan kag skulle väcks henne och när kag var i sovrummet så hör kag en liten rosslig röst säga " fin fläta mamma" åhhhh kan man något annat än smälta när det första som kommer ur hennes söta lilla mun är en komplimang?! 

Så vi fixade en likadan fläta som kag hade och en stoltare tjej var nog svårt att hitta i Morses! 


Lilla Godingen! 

Annars har kag jobbat 10-18 i Lidköping idag och väl hemma så bakade jag tekakor och lagade mat. 

Nu är set dags att sova om jag ska orka med morgondagen! 

Sov så gott! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0