Kalas för Filippa

Jag har haft så mycket att göra så det har inte funnits varken tid eller Ork att blogga på några dagar nu igen... 

Vi håller på att göra om i butiken och har rensat på en massa gammal skit som vi igentligen borde ha gjort när vi tog över butiken för 4 år sedan men det gjorde vi inte så då får vi ta det nu ist. 

Men väldigt skönt när det blir gjort. 

Startade morgonen med en promenad i kylan. 
4 km knatade vi på jag Filippa och Betty. Filippa knatade dock inget utan satt nöjt i vagnen. 




Sen åkte jag till jobbet och röjde några timmar för att sen åka hem och greja inför filippas kalas. Hon fyller 2 år imorgon eller inatt 01.17:) 

Så just exakt nu för 2 år sedan på minuten så låg jag med världens värkar som var varannan minut och varade i över minuten! Jag trodde kag skulle dö! 

Dock så gick det ju snabbt. Första värken kom 22.30 och hon kom ut 01.17  så det gick undan! 

Jag har kört lchf sen den 2/1 och det har gått väldigt bra. Inte alls jobbigt och förutom att jag har haft ett godissug så jag hade kunnat döda för godis vissa kvällar så har jag hållt mig till nötter och jag har varit väldigt stolt över mig själv

Idag eller på filippas kalas som nu blev idag har hela tiden varit tanken att jag skulle strunta i allt ich få äta vad jag ville och det har jag gjort och med ens inser jag hur mycket bättre jag mår när jag inte äter sånt... 

Vägde mig i morses bara för att se vad/om något hänt på vågen och -4,6 kg visade den på 2 veckor! 

Så jag är supernöjd och blev bara ännu mer taggad! 

Så imorgon är det dags för ägg igen!

Kvällens stass blev en klänning från Lindex. Har den även i svart! 


I Jersey tyg och lagom lång! 299kr 

Nu ska jag sova! Imorgon ska vi upp tidigt och sjunga för Filippa och ge henne paket och frukost på sängen! 

God natt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0