God fortsättning

Hoppas året har börjat bra för dig! Vi hade en jätte trevlig nyårsafton med vänner från tidaholm... Dock så tog kag bara några få bilder på maten och glömde ta på det fina sällskapet... 

Så ni får hålla tillgodo med matbilder... 

Förrätt: toast Skagen med löjrom


Varmrätt: smördegsinbakad fläskfilé med potatispuck, bea och rödvinssås... 

Detta blev inte alls så gott som det skulle blivit! Vet inte vad jag gjorde riktigt kanske för bråttom. Det var ju ätbart men inte lika gott som det brukar vara. 


Efterrätten var destu godare. Rice krispies pavlova med smörkräm och färska bär. Den här går inte av för hackor! 

Vi firade in nya året med skålar i bubbel pussar och kramar och fina fyrverkerier! 

Betty som är rädd för smällare fick åka och sova hos mamma där dom inte skjuter något! 




Nytt år innebär nya mål som troligtvis inte kommer uppnås i år heller men skam den som ger sig! 

INGA KOLHYDRATER ELLER SOCKER för min del på ett bra tag! 

Och det känns väldigt skönt! 
Har inte ätit något onyttigt sen i fredags och kag mår bättre redan. Svullen är kag ju konstant men inte på det sättet man blir när man ätit för mycket/massa socker och mjöl.. 


Tränade magen för första gången på länge och det känns fortfarande! Det va för 2 dagar sen!



Jag och Lovisa har passat på att rida ute i snön nu då hästarna får jobba lite extra då! 


Syns gör vi i alla fall!! 

Sen fyllde Linn 22 år... 


Grattis världens sötaste lillasyster! 


Landade en snöflinga i filippas hår och Lovisa var helt exalterad för att man såg den så tydligt! Och visst är den fin! 


Idag har jag jobbat, väldigt mycket att stå i på jobbet just nu vilket är väldigt kul. Mycket som händer och sker just nu och det gör stt det är extra kul! Dock lite annat tjat och gnat vilket inte är roligt och är en riktig energi tjuv. 

Nu ska jag krypa mer brevid den här lilla korven... Hon är inte ens 90 cm men ändå lyckas hon ta upp hela sängen för mig! 

Nu är det daga att sluta dom små gröna och vakna upp till en förhoppningsvis bättre och gladare dag imorgon! 

Sov så gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0