Lördag och vägning

Dagen började med några timmars jobb och sen åkte jag och Filippa på kalas hos Ludwig som fyllde 8 år! 
Jag glömde dock att ta kort. Är kass på det! 

Sen åkte jag ut till stallet och mockade och tömmkörde windy ( lovisas ponny) , lämnade Filippa hos mamma och sen åkte jag hem och gjorde mig iordning för kvällen. 
Jag och Jonatan sitter nu på bishop arms och har ätit god mat och dricker cider och drinkar. Jonatan öl så klart.


Jag är ju i vanliga fall inte så mycket för alkohol men när man väl är barnledig så får man passa på annars blir man kallad tråkig! 
Så nu häver jag i mig på ett fint sätt:) 


Jag har ju sen 1/1 kört LCHF med en veckas undantag och några fusk vid kalas eller när vi varit bortbjudna. Annars ganska strikt. 

Och imorses vägde jag mig och blev väldigt glad och framförallt stolt över mig själv vilket är VÄLDIGT SÄLLAN jag är. 

Men 7 kg har jag gått ner på dessa veckor! Och då känns det inte som om jag gjort någon uppoffring! 


Det är kul när det ger resultat det man gör. 

Nu kommer Jonatan tillbaka från baren så nu ska jag vara social!

Ha en bra kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0