Hemsk vecka

Jag gör inget annat än att ursäktar för min frånvaro här inne nu för tiden...men det har varit en hemsk vecka eller 1,5 vecks rättare sagt. 

En nära släkting gick hastigt bort förra måndagen och det har varit väldigt tungt för alla i hennes närhet men framförallt hennes man och barn så klart! 

Jag var dock ändå tvungen att åka upp till Stockholm på mässan. Men komprimerade den så mycket dom bara gick och åkte dit en dag senare än vad som var tänkt från början... 

Mamma var tvungen att vara hemma och ta hand om allt och alla här så Jonatan var snäll och följde med mig som stöd och rådgivare och det sistnämnda var han ganska usel på fåran ju allt säga. Men väldigt tacksam att han följde med! 



Väldigt fint hotellrum. En svit råkade vi ha turen att få och dessutom hade det bubbelbadkar och kag älskar att bada badkar! 


Hotelfrukost! 

Mycket fint hittade jag och det kommer bli super att få in det i höst:) 

Annars har det mest varit som en bubbla den sista veckan....

Imorgon ska jag tjejerna och kusin/kompis Sally åka till Örebro och bada på äventyrsbadet där! 

Sov så gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0