Redan september

Tiden flyger iväg och jag tycker inte att man hinner med något! 

Idag är jag ledig så ska passa på att motionera lite,städa hemma och vila lite.... Det behövs... 

Dagarna som gått... 


Jag Jonatan, Filippa och Johannes åkte till alphem utanför floby och kollade/lyssnade på herr och fru hackspett ( Jonatans mamma och pappa) som spelade där! Supermysigt och dom var roliga och kanonduktiga! 



Jag och Lovisa gick på bodypump ihop! 

Haha lillstumpan kämpade på och tyckte det va jobbigt!


Mamma och Lovisa fick ju av mig och Linn biljetter till diggiloo i julklapp och nu var det dags! 
I regn och snålblåst! 

Men det var en toppenkväll ändå! 


Mat under paraplyet:) 

Mässa i Stockholm... 



Vi har varit iväg på inköpsresa i Stockholm och sett allt nytt för nästa vår och sommar! Och så jäkla mycket fint det va! 





Tre intensiva dagar och mycket pengar spenderade... 



Hemma igen med min lilla prutta! Jonatan åkte till Köln och Lovisa va hos sin pappa så jag och Filippa va själva några dagar... Passade på att åka och plocka tomater... 




Hälsade på Emma och Nils. Filippa var superstolt som fick hålla nils! 




I helgen åkte vi till falbygdens osteria och åt lunch och där satt denna söta gumma och mjölkade kossan... 

Efter det for vi vidare till Filippas gammelfarfar Lennart ( Jonatans farfar) 



Filippa tyckte Jajje tog för mycket plats i stolen och röt " flytta på dej Jajje jag fåj inte plats" 


Jonatan torkar golvet! Han är för duktig min stora Björn;) 


Måndag och morgonträning! Så skönt när det är gjort... 


Filippa somnade ÄNTLIGEN i sin egen säng! Jag är så jäkla trött på kvällen så jag orkar inte ta bråket med henne och Jonatan är för snäll så hon har dom senaste månaderna somnat i våran säng och sen har vi värt över henne till sin för att hon några timmar senare ska komma in till oss ändå... Men nu somnade hon i sin egen säng utan allt för mycket protester! Skönt!! 


Morgonstund har guld i mun... Jonatan läser nalle puh innan han åkte till jobbet. 

Och nu sitter jag på badrumsgolvet och skriver till dig medans Filippa duschar! 

Strax dags för gröt och sen ska tvätten få sig en omgång! 

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0