Weekend i Stockholm

Igår var det jobb hela dan så jag var bara snabbt ute i stallet och mockade efter att jag hämtat Filippa. 
Lovisa åkte till sin pappa efter skolan och Jonatan var på "AW"ed jobbet... Så jag la Filippa efter att hon satt i sig en korv med bröd och glass till kvällsmat sen kollade jag på serie och åt räkor! 

Smaskigt! Somnade i någorlunda tid för att inte vara helt utslagen nör klockan ringde 06.00! 

Imorses kom Mamma hem strax efter 07 och bytte bil då vi skulle ta våran bil upp till Stockholm! 
Mamma har varit på ett styrelsemöte med hemsy som hon sitter i styrelsen för sen hon hade sin tygaffär. Sista gången hon är med idag så hon ville avsluta på ett snyggt sätt. Och då passade vi på att åka med upp jag och tjejerna. 

Så Lovisa plockade vi upp på vägen! 

Så idag när mamma va på mötet så badade jag Filippa och Lovisa jacuzzi och bastade, inte jag och Filippa! Kag har svårt att andas i en bastu och Filippa tycker det var "föj vajmt" så vi badade tills vi såg ut som russin! 

Lovisa tog även ett dopp i Mälaren vilket kag inte gjort för många tusen! Men hon var modig:)


En promenad på kvällen innan maten.. 


Det va inprincip omöjligt att få en bild där alla tre kollade in i kameran.. Men i alla fall 2 av 3! 


Mina fina tjejer på väg till trerätters middag! 

Nu har vi ätit väldigt fancy pansy mat som jag inte ger mycket för. 
Är alltid eller i alla fall till 98% besviken när kag ätit " fin " mat eller på restaurang som ska ha lite mer stil eller klass eller hur man nu vill uttrycka det... Len jag tycker att man äter godare hemma och då är det väl ändå fel? 

Nu ska jag i alla fall lägga Filippa! Och mig själv vilket inte lär bli svårt! 

Champagne, rödvin och cider gör att det nu snurrar i huvudet! Är inte någon friåkare i vanliga fall så när kag nu dricker för kanske 3 gången på 4 år så händer det grejer fort ska jag lova:) 

Sov så gott! Imorgon ska vi till mall of scandinavia!!!  Vi är toktaggade !! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0