Tjejkväll på bilia

Vilken dag!

Den började som vanligt 6.30, efter en jobbig natt. körde Filippa till dagis och  åkte sen ut till stallet för att mocka och rida. Jag har blivit så fruktansvärt feg de sista åren vilket gör mig vansinnig. Hoppningen som har varit ett av det bästa och roligaste grejerna jag vet blir nu förknippat med nervositet och en osäkerhet som Jag inte varken gillar eller vill acceptera. 
Så nu försöker jag sakta sakta att bygga upp mitt självförtroende ihop med ädel inom hoppningen. Och idag fick det väldigt bra vilket känns skönt!

Sen hem och duscha, och vidare ner till jobbet. En intensiv dag med mycket att göra både i butiken och förberedelser inför kvällen. 

Vi har varit med på bilias tjejkväll! 500 st tjejer i blandade åldrar var där och bjöds på mat, modevisning och shopping! 

Vi va med på modevisningen vilket var väldigt uppskattat! 
Är så stolt över både Annika och Viktoria som gick modell för Maxmode!






Ikväll körde det ihop sig lite med Filippa så Hon fick följa med på tjejkväll! 


Och gjorde naturligtvis succé :) 

Hon jagade ballonger, dansade, klappade händerna, hälsade på folk, var med och jobbade tuggade i sig ett helt tuggumipaket och åt under hela tiden godis! Allt för stt hon skulle vars nöjd och inte ställa till med en sen!  


Nu står vi mc donaldskön för stt få liteat i magen men nu märker jag att Filippa har somnat så jag får äta själv! Sen är det sovdags! 

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0