Snart helg!

Jösses vad veckorna går fort nu mera! Känns som måndag och torsdag hela tiden, hinner inte med alls. 

Har jobbat ela dagarna och sen pkt ut till stallet för att ta hand om hästarna.
Lovisa hoppad strax över en meter med windy igår och hon var så stolt!! 
Hon har tagit sig fort och 1 meter är 40 cm högre än hon någonsin hoppat så det är jättestor förbättring. 

Jag och Filippa gick till dagis/jobb häromdagen och hon skulle promt hålla i Betty hela vägen! Ca 1,2 km är det och hon knatade på med sina små ben. 

Idag har jag haft möte med Linn hela dan om ett projekt som hon ska hålla i med min och jonatans hjälp! Ska bli roligt att se vad det blir och hur det går med det! 

Va ute och gick med Emma i tisdags ( tror jag det va) så det blev en bra "gå" dag. 

Ikväll har vi inte gjort så mycket, varit och kollat på en lägenhet. Vi bor alldeles för trångt nu. Det är en bra lgh men den är för liten så vi kollar hela tiden men vi får se vad det blir! 
Annars lite serier och nu ska jag sova! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0