Ny vecka

Nu sitter jag på bussen hem igen efter en heldag i Lidköping. 
Mycket kunder och bra försäljning i början av dagen som sen lugnade sig framåt eftermiddagen. 

Ska bara fixa till några grejer i butiken hemma innan jag Åker hem till da familja! 

Igår var vi lediga. Eller Jonatan jobbade så det var jag och Filippa som sysselsatte oss. 

Först städ och plock hemma. Några maskiner tvätt blev klara och inhängda. Sen åkte vi it till stallet, mockade borstade hästarna och sen löshoppade vi ädel och windy, 


En smutsig windy. 

Sen kom Sissela med barn och man ut så hoppade vi hennes hästar med. Kul att se hur dom hoppar och hästana blir så glada och övertagande när man löshoppar dom... 

Filippa fick "rida" på Sally, ( hon brukar alltid ha hjälm men igår missade jag den)


Hon tyckte det va så kul.

Hela em gick hon och sa " ja jida sassy jen" ( jag vill rida Sally igen) 

Sen åkte vi och handlade lite då Fredrik, Emma, Oskar och Jajje skulle komma. Det blev dock inställt då Jonatan inte mådde bra... 

Så desto mer till oss! Och endel i frysen... 


Filippa spexar i nya hjälmen hon fick av morfar. 

Och på kvällen kom äntligen Lovisa hem igen efter sin Sälen vistelse. 

Så nu är familjen komplett igen:)

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0