Ny butik och uppdatering

Nu har jag fått påbackningar om att jag skriver för dåligt här så nu är det bäst att uppdatera er på vad som hänt sen sist:) 

1 mars fick vi tillgång till en ny butikslokal i Lidköping där vi nu har öppnat vår andra Maxmode butik! 

Tre veckors väldigt intensiv renovering både dag och natt tog rejält på krafterna
Men det var sååå värt det när det väl var klart. 









Efter en tuff dag på Ikea så fjäskade vi lite med Filippa och hon fick frossa i mjukglass! 

Den 23 Mars öppnade vi butiken på kvällen med en vipkväll! Ca 55 kvinnor anlände och fick snittar, bubbel och fina erbjudanden!

Sara ( bh expert från Freya) Pernilla som är en av våra nu mer anställda, hon kommer stt jobba mest i Lidköping men även lite i skövde nör det behövs. Och så min fina och helt fantastiska mamma!




 Så som du förstår har det mest varit jobb för mig de sista veckorna. Har inte hunnit med så mycket annat... 

Jag kommer att vara halvtid i Lidköping och halvtid i skövde! Så ca 40 timmar i veckan på vardera ställe! Nä skämtåsido 
Men jag kommer fördels min tid på båda butikerna. Mamma kommer bars vara i Lidköping och så har vi ju Annika, Pernilla och Birgit med som jobbar... 

Det var butiken det... 



Mina underbart fina hemska och alldeles underbara ungar! 




Filippa var sjuk för någon vecka sen men har man föräldrar med eget företag är det inte bara stt vara hemma och vanna utan då får man följa med till jobbet. Hon somnade gott och sov i flera timmar så här på golvet med en morgonrock under halva kroppen:)


Lovisa tar sig ordentligt i ridningen och det ser bättre och bättre ut hela tiden! 


Är riktigt imponerad över hur snabbt hon utvecklas! Stolt mamma! 

Jag och Jonatan har varit i köln över en weekend vilket var väldigt välbehövligt både för sömnen och förhållandet! 


Kl 08.40 på flygplatsen! 

-God morgon, vad får det liv att vara? Säger damen i restaurangen
- godmorgon! Ett glas rött, en öl, en päroncider och jordnötter. Och två frukostmackor! 








Vi hade en helt fantastisk helg. Strosade runt på stan, va på spa, satt i solen och bara va! Så välbehövligt att få komma iväg bara som par och inte med barnen som alltid kommer i första hand. 

Idag har jag jobbat, hunnit rida en stund, sen jobba lite till och sen varit på spinning ihop med Caroline! 

Skönt nu 3,5 timmar senare men direkt efter passet trodde jag stt jag skulle göra en Jonatan... ( spy av utmattning) 

Nu har kag precis tillbringat 1,5 timme åt att lägga Filippa och nör jag precis kommit ut i soffan så kommer hon utvandrande som ett spöke! Faaaaaan! 
Hade man kunnat ge hemme sömntablett så hade jag gjort det! Är ju hopplöst när hon sover så dåligt/lite hela tiden! 

Vet inte vad jag ska göra för att ändra/bryta mönstret! 

Nu får jag försöka lägga henne igen! 

Men det var en snabb uppdate av de sista två månaderna! 

Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: marita

Ja, det lönar sig att klaga. Då kommer det en snabb uppdatering :) Rolig läsning och fina bilder
Du skrev att Köln var bra för förhållandet, ja ni sov väl mest hela tiden :) :)

2016-04-13 @ 22:13:48
Postat av: Anonym

Grattis till nya butiken!!🎉 Kram Johanna

2016-04-14 @ 08:28:56
Postat av: Anonym

Grattis till nya butiken!!🎉 Kram Johanna

2016-04-14 @ 08:28:57
Postat av: Ingabritt Gustavsson

Det ger sig !!

2016-04-14 @ 21:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0