Jobb och promenad

En bra dag idag, känner mig väldigt nöjd och trött för att jag jobbat både med kropp och hjärna! 

Vi gick upp i tid i morses fixade till oss och gick till dagis. Jonatan hade pkt i väg med både bil och vagnen som låg i bilen så Filippa fick vara duktig att gå hela vägen idag igen. Det blir ju ändå en liten bit att gå för henne. 

Efter lämning på dagis så gick jag ner till gymmet för att träna en stund. Lite Cross, lite jogg och styrka. 

Sen fix inför jobb i skövde. Mycket att göra både med kunder och allt annat som släpat. 
Hämtade Filippa kl 17 och sen åkte vi till kvantum för att handla lite till kvällen. Körde Lovisa och hennes kompis till bio, dom skulle se Djungelboken. 

Jag hade för mycket att göra så lunchen fick stryka på tårna och fick ist bli en 
Korv kl 17.30. 

Filippa fick lite kvällsmat och så kom Linn och vi gick en ordentlig promenad i solen! 


Bra stegdag! 
Jag skulle vilja ha en stegräknaren som man bär som ett armband så man ser hur mycket man rör sig på en dag där även jobbet är inkluderat. 
Filippa somnade i vagnen.

Sen hem och åt räkor med Jonatan. Kollat på min favvo serie just nu på netflix. Suits. 

Och nu är det dags för sängen! 

God natt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0