Äntligen fredag

Det är något speciellt med fredagar. Man blir alltid på lite bättre humör. 

Morgonen startade med det vanliga. Frukost, påklädning av mig Filippa och Jonatan. Lovisa klarar det själv fast igår åkte hon till Sälen med sin pappa i några dagar så nu är det bara vi andra tre, fyra med Betty hemma... 

Sen lämnade jag av Filippa på dagis, Jonatan på kontoret och jag åkte till jobbet. Lastade ur alla grejer från tjejkvällen som jag bara stuvade in i bilen så jag kom hem så fort som möjligt. Efter det lastade jag in massa skräp och åkte till tippen med det och sen passade jag på att tvätta bilen både in och utvändigt så den blev fredagsfin den med. 
Och efter det var klockan 10 och dags att öppna Maxmode varuhuset! 

Mycket att stå i, mycket kunder och mycket varor att lägga in i det nya kassasystemet son vi investerat i. 

Åkte upp till Elins och lunchade ned min fina vän Emma som tidigare jobbade i stan men nu jobbar en bit bort och då blir det inte lunch alls lika ofta som förut tyvärr! 

Sen jobba igen till kl 17.00


Sen Hämta Filippa, handla, stallet och mocka, hem fixa mat tills mamma kom strax efter 19 . Startar dammsugaren 
(robot) så imorgon när jag vaknar är det dammsuget och fint i lägenheten. 
nu äntligen sängen!

Filippa sussar så gott här brevid mig så det lär inte ta många minuter innan jag sover jag med! 

God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0