Ankdammen

Idag är första hela helgen jag är ledig och inte har npgot inplanerat på evigheter. Känns väldigt konstigt att det inte är måndag imorgon och att man ska ställa klockan, men naturligtvis väldigt skönt. 

Idag tog vi det lugnt på morgonen, jag och Filippa som var själva hemma myste, kollade på en fågelfilm. Filippa är väldigt fascinerad av djur men framförallt fåglar. 

En sen frukost och jag plockade lite här hemma. Har haft sån huvudvärk npgra dagar så gick och la mig med Filippa när hon skulle sova en stund på dan. Hon har sovit dåligt och alldeles för lite de sista nätterna ( sämre än vanligt) så vi somnade snabbt och vaknade inte förrän 2,5 timmar senare. 

Väldigt skönt! 

Lite lunch och sen gick vi till garpadammen i stan för att mata fåglsrna.





Betty fick sitta på behörigt avstånd så hon inte skrämde bort fåglarna. 

Sen gick vi hem igen efter en långsam promenad då Filippa promt skulle gå själv och även hålla i Betty. Så det tig sin tid. 

Slapp i soffan ikväll efter pizza/sallad till kvällsmat. 




Jonatan jobbar och jag har kollat på tre avsnitt av en ny serie. Eller ny vet jag inte men för mig är den ny. Suits heter den... Någon som sett? 

Nu är det dags att krypa ner i sängen och sova några timmar innan det lilla monstret vaknar igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0