Vilken pärs!!

Imorgon har det gått 1 vecka sen operationen. En vecka snart har jag legat hemma med betoning på legat. 
Det är inget kul alls och det går inte att föreställa sig hur jäkla jobbigt det faktiskt är. 
Jag tänkte ju naturligtvis att det skulle bli tufft att vara hemma i 2 veckor men så här jobbigt kunde jag inte ens föreställa mig! 

Inte nog med att det gör väldigt ont i foten så får man ju ont i ryggen av att ligga ner hela tiden, huvudvärken kom som ett brev på posten. Magen säckar ihop när man inte håller igång. Man har NOLL matlust, har ingen energi och allt man gör är ett fruktansvärt projekt! 

Och till råga på allt så läste jag precis sjukintygen där det står att jag ska vara liggande med ben i högläge i 2 v efter det ett annat gips som jag förhoppningsvis kan/klarar av att stötta på i 4 v till och efter det ännu en annan sak/stöd för foten i ytterligare 6 v!!!! WHAT??!!!

12 v totalt kommer den här läkningen ta!

Jag har i alla fall precis gjort dagens pass genom att ta mig upp, klä mig, koka spagetti och ätit. Och nu är jag helt slut och det snurrar i huvudet och det är ett dunkande i foten utan dess like och jag känner i huden hur det spänner och foten svullnat. 

Men att det skulle vara en sån påfrestning för allmäntillståndet trodde jag inte. 


Det är tur stt Filippa är på dagis på dagarna, ha henne hemma hade ju inte varit ett alternativ. Lovisa hon är ju en ängel! Så himla duktig och hjälpsam så jag vet inte vad jag skulle gjort utan henne. Och Jonatan så klart!! 

Det är lite trist med uppdatering här inne men det är ju för att det inte finns något att skriva om. Jag ligger bara och kollar på film/serier hela dagarna och tycker synd om mig själv:) 


Filippa lyckades hitta godis i lovisas rum häromdan och var så ruggigt nöjd över sig själv! 

Nä nu måste jag lägga ner telefonen för det snurrar för mycket! 

Hoppas du har det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0