Operation

Operationen gick bra. Dock så hade jag fruktansvärt ont efteråt när jag vaknade så jag fick en hel del morfin vilket jag blev helt däckad av och mådde inte så bra resten av dan så blev kvar på sjukhuset tills 17.30... 


Igår låg jag hela dan utan att ens orka tänka förrän på kvällen när mamma och Linn kom hot och vi hade tjejkväll och åt goda skaldjur och annat gott... Sen tog jag mina morfintabletter, alvedon, diclofenack ( stavning) sen sov jag gott utan att ha ont! 

Vaknade tidigt i morses och var som vanligt i skallen.. Inte slö dock uttråkad så idag tog jag mig en välbehövlig dusch, tvättade håret sminkade mig och så åkte vi ut till bror med familj. Fick hemmagjord pizza och jag blev lite rastad! Sen åkte jag ner till jobbet och la in lite räkningar för betalning fixade lite inför veckan sen bultade det from hell i foten och den svullnade naturligtvis för mycket så då var det bara att åka hem och ta det lugnt! Naturligtvis har jag redan fått skäll av både Jonatan och mamma för att jag är korkad och överanstränger mig och inte tar det lugnt.... 

Så nu ligger jag i soffan och glor i taket som straff! 




Hoppas att du har det roligare:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta det lugnt 😊 krya på dej
Vilken fin tröja, vart har du köpt den? 😊

Svar: Tack söta! Den är köpt på styled by me i skövde😄 typ en klänningstunika eller vad man nu ska kalla den😄
Frida Nävarp

2015-09-07 @ 20:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0