Nytt gips

Igår var jag på sjukhuset och fick ett nytt gips och tog bort stygnen på foten... Det nya gipset får jag gå/stötta på och det är en sån befrielse att kunna gå igen!!! 

Jag tror inte att du förstår hur fruktansvärt skönt det är att kunna gå! 
Omg jag är som pånyttfödd!:) 

Så idag kom först Marita och Bengt hit med frukost/fika till mig så filade vi en liten snabbis. 
Sen kom mamma och vi åkte till mio och köpte två nya lampor och en pläd till vardagsrummet...en sväng till växthuset och köpte nya blommor, dom har vissnat på de här 2 veckorna!  Sen hem och vila foten. 
Jonatan kom hem och lämnade en liten filippatrölls och sen kom mamma och hämtade oss för att åka till ica och fylla på kylen ! 

Älskar denna dagen! Har bara gått runt och njutit av att kunna gå! 

Jo men jag har ju glömt att visa den otroligt lyxiga maten på sjukhuset!! 





Ja jag må ju säga att den var helt outstanding! Kunde inte önskar något annat utan verkligen gott! ( ironisk) 

Till kvällsmat fick det bli mc donalds för mig och flippan. Jonatan är ute och partajar och njuter med av att jag kan gå! 

NÄ nu ska jag kolla på castle sen sova!! 

Hörs imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0