KSS

Alltså roligar kan man ju ha! 

Ligger just nu på KSS och har haft så fruktansvärt ont i magen så du kan inte ana! Igår jade jag ont nästan hela dan men på em/kvällen så blev det näst intill outhärdligt! Mådde illa, fick frossa, helt svag i kroppen så orkade inte ens sitta. 

Så Jonatan tvingade in mig till akuten som tur va, fick morfin ( som nu mer har blivit min bästakompis) och dom tog av gipset för att se så det inte var inflammerat men det såg bra ut! ( äckligt såg det ut) jag har förhöjda infektionsvärden och fick hög feber så inatt har dom tagit en massa prover...

Som tur är så är det mycket bättre idag även om det fortfarande gör ont men inte i närheten av igår. 

Så nu ska dom snart ta bort dropp och jag ska prova att äta och hoppas på det bästa. 


Pratade med Jonatan i morses och hörde Filippa gå runt och gråta och var så Ledsen. Hon tyckte ju så klart att det va jätte komstigt igår när jag fick näst intill bli buren ut till bilen och mormor och Linn kom och allt var konstigt. Så imorses sa Jonatan att hon gått runt och ropat " mamma" herregud det är ju så mammahjärtat brister när man hör det! 




Första flätan:) 

Lovisa har varit hos sin pappa i helgen och kom precis när jag hade kommit in i bilen igår så henne har jag inte ens sett. Men får ha lite mys med dom ikväll om jag kommer hem! 

Nu ska jag vila, det är inte många minuters sömn jag har fått inatt. 

Ligger 3 andra i salen varav en fisernågot  jävulskt ( inte lukt utan högt) och en annan har snarkat så jag trodde väggarna skulle skaka sönder! Herregud säger jag bara!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0