Jobb och förberedelser inför op!

Hej! 

Denna morgon startade lite rörigt.. Jag jade ställt klockan lite tidigare ön vanligt för att jag hade något viktigt jag skulle göra så jag behövde liteer tid på mig för att hinna göra mig iordning och allt... men när jag vaknade kunde jag inte komma på vad det va utan fick av någon sjuk anledning för mig att jag ställt klockan för att gå upp och städa??!!! Ja sjukt... Så när jag hängt tvätt och lagt in dom i garderoberna kom jag ju på vad det va jag skulle göra! 
Jag skulle ju på möte kl 08.00 i stan! 

Kvart över 7 kom jag på det, kletade på lite smink på med kläder väckte Dom andra slängde på Filippa kläder och ut i bilen!

Fick se en av anledningarna till stt jag sover rätt så dåligt i morses:)


Det finns ju visserligen lite plats mellan Betty och jonatans röv men det är inte att föredra! 

I tid till mötet va jag i alla fall med npgra minuter tillgodo! 

Sen jobb, tandläkaren med Lovisa. Tandläkaren sa att dom såg fina ut och det såg inte ut som hon åt mycket godis eller drack läsk så det va bra... Lovisa tolkade det helt annorlunda. Hon tog det som att tandläkaren sa att nu är det fritt fram att äta mer godis. 


Sen hömta Filippa, fixa mat och allt sånt där annat trist som alla gör på vardagskvällarna... 

Nu har jag i alla fall duschat och tvålat in mig med descutan och imorgon är det en omgång till med desinfektionsrvålen för stt vara på sjukhuset 7.30. 

Vet inte när operationen blir med den blir väl förhoppningsvis på förmiddagen.

Nu måste jag sova så jag kommer upp imorgon. Och förhoppningsvis inte glömmer av att jag ska dit och tror att jag ska städa imorgon igen. 

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0