Hundvalpar och farfar

Godmorgon!! 

Här har vi tagit sovmorgon så det heter duga! Filippa har sovit hos farmor och farfar inatt så vi har fått sova en hel natt! 
V-Ä-L-B-E-H-Ö-V-L-I-G-T 

I måndags var vi hos farfar (min farfar) och firade honom! Fick massa god mat och fika! Farfar var glad att vi alla kom så klart och tyckte det va kul att träffa Filippa som härjade runt som vanligt! 

När vi skulle äta och jag skulle sätta mig brevid Filippa där man alltid sitter så sa Maria ( faster) nä!! Emma och Elsa ni sätter er brevid Filippa idag! Och ingen var snabbare än jag till att flytta på mig! 


Haha omringad av sina vakter och än så länge lugn mens ET varade dock bara i ca 2 min sen kom monstret i henne fram igen.. 

Va hos Maria och hälsade på henne och valpisarna här om dan med... 





Alltså dom är så oemotståndligt söta så man kan inte sluta kolla på dom!! 

Hade jag kunnat skulle jag tagit med dom hem allihopa! 

Men snart ska dom till sina nya hem så var tvungen stt valpgosa lite innan! 

Nä nu ska jag ta tag i den här dagen. 

Ha en bra dag på jobbet, skolan eller vart du nu kan tänkas vara idag! 

Kram F 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0