Godmorgon lediga lördag

Herregud vad det är konstigt att vara ledig/sjuk på helgerna när alla andra med är lediga. Är så van att jobba lördagar så det är svårt att ställa om... 

Va nere på jobbet i morses och hämtade lite inventeringslistor så jag kan beställa lite varor som tagit slut i butiken. 
Allt stannar ju inte ipp bara för att jag ligger hemma som en dönick! 

Filippa som varit ett monster på morgonen ( skrikit, slagits, kastat saker,) har äntligen lugnat ner sig och sitter nu smält som ett litet lamm och äter äpple. 





Lovisa håller på och gör sig iordning för fotbollsavslutning uppe på berget idag. 
Sen direkt efter den ska hon bara hem och duscha sen på kalas hos en klasskompis och sen ska hon och Filippa till mamma ikväll och sova över där! 

Jag och Jonatan ska till npgra kompisar och tänkte passa på att få vara lite själva:) 

Nä nu har Filippa gett sig in i lovisas rum och förstör där. Så mycket för den lugna fruktstunden! Haha hör Lovisa säg. " men! Ahhh! Filippa sluta!" "Ahhhh Filippa inte så!!!!" " näe Filippa du förstör ju bara!!" Åhhh nu får du banne mig gå ut!!" Varpå Filippa bryter ihop och vrålar argt! 
Och Lovisa försöker säga " men Filippa när du förstör får du inte vara i mitt rum" 
Men vad hjälper det!? 

Nä nu ska jag ta det här lilla monstret vi har skapat! 

Ha en LUGN och skön dag!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0