Fredag och myskväll

Vad har hänt idag? 

Jag skullens Filippa till vårdcentralen, inget viktigt men ville ändå kolla upp en sak. Dock så var läkaren sjuk så det blev inställt... Så Filippa åkte i duschen ihop med Jonatan... 



Sen när Filippa var lämnad på dagis så åkte jag och köpte lite fina blommor till helgen så det är fräscht i vasen... 


Tycker att det är värt dom extra kronorna det kostar för att få riktigt fina blommor och som står sig mer än en natt... 


Sen kom faster Maria och hämtade mig så vi kunde gå ut och födelsedags lunchade farmor som fyller 79 år idag! 


Sen en snabbis till farfar och sa hej där sen hem till Lovisa som slutat skolan... Vila foten och räknade ihop vad Lovisa sålt jultidningar för hittills... Hon vill få ihop till en iPhone 6. Inte så långt kvar som tur är men lite till måste hon allt kämpa på! 

Sen kom Filippa hem och vi hade lite tjejmys här hemma...


Vi har inte kollat npgot på idol förrän ikväll och jisses vad duktiga dom var!! 

Nu sover tjejerna, Jonatan sitter vid datorn och jag är dödstrött så jag ska sova! 

Sov så gott!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0