Söndagen

Idag åkte vi ut till min farfar och hans Margaretha då Jonatan skulle hjälpa dom med det nya nätet och tv... Så jag och Filippa följde med som support! 

En utomordentlig sådan dessutom! 

Dom bor så fint där ute vid sjön. Så harmoniskt och rofylld blir man jämt när man är där. Ingen stress och inga måsten, man bara är... 

Vi fick god mat och efter att Jonatan gjort sitt klart gick vi ut en sväng... 


Gammelfarfar och Filippa. 








Fina<3

Sen på kvällen kom min bror med familj och lillasyster hit och vi åt en surf'n turf ceasarsallad och äppelpaj... 


Ska lägga upp recept på denna rätten imorgon för den var smarrig och lite lagom sådär! 

 Nu ska jag lägga i en maskin med tvätt och sen sova!! 
Hoppas du med har haft en toppenhelg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0