Mys morgon!

Jag ligger och njuter av att vara den enda som är vaken, muser med Filippa och njuter av tystnaden. 


Jag somnade i soffan igår och vaknade inatt vid 2 av att Filippa hade vaknat så pallrade mig över till sängen med smink och hela balunsen. Känns alltid så äckligt att vakna med gammalt smink tycker jag. 

Igår vad jag på sjukhuset och fick ta bort gipset och fick en aircast istället. 


Liten smidig sak som jag ska ha på mig dygnet runt i 6 veckor! 
Fördelen med denna är att jag får ta av den för att göra lite sjukgymnastik och när jag ska duscha. Ligger jag still i soffan kan jag ta av den. Men jag får fortfarande absolut inte stå på foten utan den här. 
Så det är fortfarande en handikappstol i duschen som gäller. 

Fy farao vad äckligt torr man blir om fötter och ben när man haft gips så länge. Det var precis vitt på benet och så fort jag rörde det så rasade det torr hud! Gör äckligt och för att inte tala om HÅRIGT! Omg Inte kunnat raka dom på 6 veckor har gjort sitt på mitt  mammutliknande ben!

Haha när lovisa såg det sa hon " men herregud hur kan det bli så mamma" och lät helt förskräckt:) 

Nu har Filippa vaknat så nu ska jag snart ge henne frukost och göra henne klar för dagis. 


Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0