Lördag

Idag va jag och Filippa uppe tidigt och plockade lite hemma, vattnade de uttorkade blommorna i hopp om att jag ska slippa köpa nya IGEN! 

Sen åkte vi till nya Willys för att handla lite. Filippa har fått för sig att hon ska ha på sig sina solhattar när vi ska iväg. Så idag blev det den röda som ser ut som en jordgubbe uppifrån! 


Och hon är helnöjd! 

Sen hem och packa in varorna, jag sövde Filippa som var dödstrött efter stt ha vaknat tidigt, sen åkte jag till jobbet och lämnade Jonatan och lillmonstret hemma...

Efter jobbet köpte jag med lunch och åkte till Jajje så satt vi där och käkade innan vi åkte hem och jag somnade en stund innan vi åkte till fredriknoch Emma på lite kräftkalas! 


Nu slapp vi solhatten men denna gången skulle hinken med ist! 



Jag lägger Filippa som naturligtvis inte kan somna på 5 min utan nu tog det 55 min! Kul! 

Nu äntligen sover hon så nu ska jag smyga ut till dom andra! 

Ha en bra kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0