Leksak

God natt eller godmorgon beroende på när du kikar in. 

Vi har haft en relativt lugn dag idag. Jag och Filippa åkte ut till stallet och mockade så att Jonatan skulle få sova ut efter att vi väckt Lovisa som skulle bli upphämtad av sin pappa på morgonen.

Dom skulle åka iväg och kolla på en liten snuttig hundvalp och då ville självklart Lovisa åka med. 

Fick en bild på henne och Lilla valpen. 

Så fantastiskt söta båda två! 


Efter stallet sov Filippa middag och jag fixade med tvätt och gjorde en köttfärslimpa till lunch.. 

Sen mys i soffan och sen till Elins esplanad för att köpa nya skor och leksak till Filippa...

Filippa själv kollade på prinsesssaker och pappa på helt annat.. 




Och bam baaaaa..... 

Det blev ett parkeringshus för bilar.behöver jag säga vem som valde? 

Fast jag ska inte vara orättvis, Filippa älskade det! 




Nu på kvällen har jag, Filippa och mamma varit hos lillasyster Linn och hälsat på. Käkade kinamat och snaskade godis! 

Kom hem för en stund sen så nu sover Filippa gott i sin säng. Somnade på typ 2 minuter. Socker kicken hade väl släppt och tillslut fick även hon kasta in handduken och ge upp för lite sömn. 

Det ska även jag höra nu, väntar dock på Jonatan som är på väg hem från stan så ingen ide att somna innan då jag ändå bara vaknar när han kommer in...

Sov så gott! 
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0