Jobb och halloweendisco

I morses tog jag med Filippa på ett möte med cityföreningen vilket var 90/10 chans att det skulle funka med 90% risk att det skulle gå åt helvete rent ut sagt men tro det eller ej så satt hon som ett litet ljus hela tiden tills det va ca 10 min kvar och det gjorde ju inte så mycket. 


Duktig tjeje som gjorde sin mamma både stolt och väldigt förvånad. 

Sen åkte jag och köpte lite blommor att plantera utanför jobbet så det skulle bli lite trevligare där då det va så tomt vid dörren innan. 


Så nu hoppas jag att den står sig ett bra tag!

Sen massa pappersjobb och en lunch med Emma på stan. 
Jobba några timmar till, hämta Filippa och sen
Handlade vi innan vi åkte hem... 

Lovisa hade kompisar hemma och fixade sig då dom skulle på halloweendisco på skolan.


På väg ut, kom precis på innan dom öppnade dörren att jag skulle fota. 3 suckar och så vände dom sig om snällt och log. Duktiga tjejer det:) 

Nu går ögonen i kors här så nu ska jag sova och hoppas på en bra helg! 

Önskar dig en toppen helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0