Hästköp och meandi party

Jösses vilka dagar det varit det sista. Jobb! Mycket att ta igen på jobbet så klart då det är mycket som blir släpande när man bara är där korta stunder under så lång tid. 
Igår var jag, mamma, Lovisa och Filippa uppe i uppsla och kollade på en ponny till Lovisa! 

En toppen ponny som jag verkligen hoppas på! 


Lugn och fin men väldig kapacitet i både hopp och dressyr! 

Får se vad som händer där... 

En heldag i bilen med lite stopp för mat och rastning av Filippa! 





Lovisa berättar exakt hur mycket hon vill ha den här ponnyn. Sent hemma så var det i alla fall bara att sova. 
Idag öppnade jag butiken och sen kom en leverantör för lite småprat. 
Lämnade Betty för klippning då jag inte hunnit/orkat själv. 

Mocka, hämta barn och hem för att duscha mig själv för att sen skynda iväg till Maria som hade meandi party ikväll! Hittade en tunika till Filippa och en typ trenchcoat liknande " jacka" till mig. 

Får visa när det kommer. 

Nu måste jag sova. Är så ruggigt trött så du kan inte ana. Imorgon är det fullt upp som vanligt. Hästarna, handla, städa, köra Lovisa, fixa lite andra ärenden... Det är npgot meren det kommer jag inte ihåg just nu så jag hoppad att det ploppar upp! 

Jo!! Nu vet jag rekond av bilen!!! Och ringa bilia för service. Bra det här var mest för min egen skull så jag kan pricka av det jag gjort! 

Och ring om nya vinterdäck! 
Hua! Ingen billig dag imorgon! 

Sov så gott! 




Kommentarer
Postat av: emmish

fina foton du fotat =)

ha en fin fredag

2015-10-23 @ 08:54:13
URL: http://nouw.com/lillemmish

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0