Fin morgon

Jag älskar att vakna upp och titta ut när det är så fint ute.
Imorses hanns det dock inte med npgot titta de för jag hade glömt ställa klockan igår och glömmer jag det sånär det ingen som vaknar. 

Så 8.15 vaknade jag och hade fått upp alla utom Jonatan på ca 1.5 sekund! Lovisa börjar skolan 8.30 så det var snabba ryck som gällde. 
Men hon hann i tid och fick ta frukosten på första rasten ist. 

Igår var Jonatan på spa med jobbet och jag och Filippa städade, var ute i stallet, tvättade och lekte... 

Sen på kvällen så kom Lovisa hem och då åkte vi ner till stan och mötte upp Jonatan och dom andra på olearys. 

Åt mat och sen bowlade vi. 


Den här bilden är igentligen inte så bra men kolla in filippas ögon och hur hon kollar farsinerande på Lovisa. Hon durkar verkligen sin storasyster och gör Lovisa något så ska Filippa göra likadant! 









Nu har jag lämnat Filippa på dagis och Jonatan på jobbet och varit och handlat lite falukorv. Jonatan skulle komma hem på lunchen och då behöver det finnas något att laga... Passade på att köpa nya blommor med för att förgylla vardagen lite. 


Nu ska jag kolla på tv och "njuta" av sista dagen som sjukskriven. 
Imorgon börjar jag jobba igen efter operationen. Det ska bli skönt att komma igång igen, helöst skulle jag vilja kunna träna på morgonen med men får väl ta det lite lugnt med det antar jag... 

Men om några veckor borde jag kunna försöka stå på crosstrainern igen. 

Men nu vila! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0