5 veckor sen op!

Idag har det gått 5 veckor sen jag opererade foten och det är skrämmande hur fort man vänjer sig vid att vara lite smått handikappad. Och framförallt att vara hemma. Dom första 2 veckorna var hemska! Jag ville inget annat än att gå ut och göra saker. Men nu har jag vant mig och stressat ner lite så nu kan jag till och med tycka att det är skönt att få ta det lugnt... Dock inte allt för lugnt. Försöker ju hålla igång och göra lite olika saker varje dag. 

Här om dan var vi på lekplatsen för att rasta vår överaktiva lilla dotter. 










Hon är ju så söt. Älskar att höra hennes söta skratt! 


I förrgår ( tisdags) hade jag en leverantör från Freya/fantasie här hemma, så det gjordes en hel del inköp för vår/sommar 16.. 

Fixade ihop en snabb lunch! Ceasarsallad! 


Supergott! 
Recept på dressingen kommer i separat inlägg. 

Och igår var jag inne på jobbet och fixade lite där och tog en lunch med Emma på nya restaurangen i stan. Redfellas. Jag tyckte det va toppen! Dock ganska dryrt. Lunch + smoothie gick på 120kr.


Nu sitter jag i lugn och ro och gör lite kompletteringar till butiken, ringer lite samtal, äter frukost och kollar tv sammtidigt! 



Om en stund kommer mamma hit och vi ska ha lite möte... ( vi har ju maxmode ihop) 

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Patricia

Hoppas det blir bättre snart med foten! :) Vilket mysigt liv du lever, ändå! Blir lite avis!

2015-10-08 @ 14:26:08
URL: http://patriciajeppsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0