Stress

Jag tycker inte man gör annat än att stressa runt hela tiden. 

Allt går ju en aning långsammare när man har den här "stöveln" att aläpa runt på men ändå! Kag fattar inte att sker att göra aldrig tar slut. Helt otroligt! 

Jag jobbar, lagar mat, kör Lovisa fram och tillbaka till träningar och ridning, hämtar och lämnar Filippa på dagis Mockar, det är typ det jag gör på dagarna. 

Imorses var jag på möte... 
Sen åkte kag hem, vilade foten satte in några foton i albumet kag håller på med.  Gör ett varje år men sen Filippa kom har jag inte hunnit med det så nu har jag MÅNGDER med bilder att göra iordning. 

Sen åkte jag Filippa och Jonatan till floby och hälsade på jonatans farfar en stund. 

Sen hem och hämta Lovisa och it till stallet och greja där. Och nu har vi ätit, sövt Filippa, och kollat på greys så nu är det sovdags! 
Imorgon ska jag upp tidigt för då ska jag till Ullared med mamma och Linn!! 

Är laddad till tusen!!! 

God natt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0