Spa

Helgen har varit bra! 
Igår kväll var vi och hälsade på min bror och hans familj som flyttat till en jättefin lägenhet mitt i stan. 

Lite adventspyssel



Sen hem och lägga Filippa och vi fick lite vuxentid sen somnade vi ganska fort vi med efter Filippa. 

Idag har kag varit och tränat för först gången på 3 månader och det var tungt väldigt väldigt tungt! Men 4 km på crosstrainern på mitt vanliga motstånd. Och sen lite knäböjningar och lite sånt sen fick det vara nog. Vill inte överanstränga foten det första jag gör.

Nu har jg varit på mio och reklamerat våra matstolar som blivit väldigt fula på kort tid och på rusta och reklamerat en ljusslinga som jg skulle ha i skylten på jobbet som inte lös alls när jg satte i kontakten. 
En reklamationsrunda helt enkelt. 

Nu sitter jag i biltvätten och snart ska kag hem och duscha, packa och fixa iordning mig för om 1 timme ska jag och Jonatan till Falkenberg strandbad och spa oss tills imorgon. 


Oj nu är bilen klar redan så nu får jag skynda hem! Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0